Wij willen dat u veilig en met plezier in onze online winkel shopt. Daarom gebruiken wij alleen betaalsystemen die veilig, actueel en vertrouwd zijn. Op deze pagina vindt u alle mogelijke betaalmethoden terug, zodat u de betaalmethode kunt kiezen die bij u past.

Veilig betalen

De betalingsgegevens die u doorgeeft om uw betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door Charme Mode worden gelezen of anderszins achterhaald. 

Betaalmogelijkheden

Als u uw bestelling in uw winkelwagen heeft geplaatst en u heeft uw adresgegevens ingevuld, kunt u uw bestelling afronden door te kiezen uit de onderstaande betaalmogelijkheden. Hiervoor gelden de algemene zaken:

  • Elke afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een orderbevestiging. Het is dus belangrijk dat uw e-mailadres klopt.
  • De e-mail is een orderbevestiging, geen betalingsbewijs. 
  • Alle prijzen die vermeld staan op de webshop zijn inclusief BTW.
  • Charme Mode hanteert de besteldatum als aankoopdatum op het afschrift van Charme Mode of uw creditcard. 
  • Het is niet mogelijk om op rekening te betalen.

iDeal

Charme Mode biedt u de mogelijkheid met iDeal te betalen. Dit betekent dat u online betaalt in uw eigen internetbankieromgeving. Bij deze manier van betalen volgt u dezelfde stappen als u bij internetbankieren op de website van uw bank gewend bent. Het voordeel van iDeal is dat de betaling met al uw gegeven klaarstaat, u wordt direct doorgelinked naar uw bankpagina. Het is makkelijk en volgens de beveiligingseisen van uw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van Rabobank, ABN AMRO bank, SNS bank, ING, ASN bank, Regiobank, Triodus bank, Knab, Bunq en Van Lanschot. Let op: het is niet mogelijk om zelf vanuit uw bank een overschrijving te doen naar Charme Mode.

Creditcard

Bij Charme Mode is er ook de mogelijkheid om met creditcard te betalen. Wij accepteren de volgende kaarten: VISA en Mastercard. Op het moment van betaling wordt uw creditcardbetaling geautoriseerd. Het bedrag wordt pas van uw creditcard afgeschreven nadat de bestelling is afgeleverd.

Rembours (achteraf betalen c.q. betalen bij levering)

U kunt er voor kiezen om uw bestelling achteraf - bij levering - (contant) te betalen. Indien dit uw voorkeur heeft, kunt u bij het afronden van uw aankoop bij 'verzendmethode' kiezen voor 'Rembours'.

Levering

Als u uw bestelling heeft afgerond en betaald, ontvangt u van ons een bevestigingsmail, waarna wij vervolgens direct aan de slag gaan om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen door PostNL. Ook kan de bestelling kosteloos opgehaald worden in de winkel tijdens winkeltijden. Indien een artikel toch niet voorradig is nemen wij binnen 1-2 dagen contact met u op.

Levertijd en verzendkosten

Als u voor 16.00u bij ons besteld, dan zal de bestelling de volgende dag bij u thuis worden bezorgd. De verzendkosten binnen Nederland bedragen €4,95 ongeacht het gewicht en de grootte van het pakket. Voor die €4,95 is het pakket verzekerd tot €500,-, krijgt u een track&trace code, wordt het pakket aan huis bezorgd en geldt een 24-uursservice. Bij besteding van €100,- of meer zijn de verzendkosten geheel gratis (alleen binnen Nederland).

Voor bezorgen buiten Nederland gelden andere tarieven. Verzendkosten naar België bedragen €7,95.

Moment van levering

U ontvangt van ons een track&trace code waarmee u uw pakket kunt volgen op www.postnl.nl. Bent u niet thuis op het moment van levering, dan komt de postbezorger de volgende dag nog een keer. Ben u er dan nog niet, dan gaat het pakket naar de voor u dichtstbijzijnde Postnl vestiging.

Ophalen in de winkel

Er is ook een mogelijkheid om uw bestelling in de winkel op te halen tijdens openingstijden. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Let op! U dient de bevestigingsmail van uw bestelling uit te printen en mee te nemen naar de winkel als afhaalbewijs, evenals uw legitimatie.

Adres van de winkel:

Charme Mode
Graaf Willem II Straat 41
2691 MW 's-Gravenzande

Openingstijden: 

Maandag 13.00-17.30u
Dinsdag t/m donderdag 10.00-17.30u
Vrijdag 10.00-20.00u
Zaterdag 10.00-17.00u


Let op! Het komt wel eens voor dat Pakketten bij de Postsoorteercentra achter blijven waardoor de levering vertraging kan hebben, wij vragen hiervoor uw begrip en pas contact met ons op te nemen, per e-mail of telefoon, wanneer de bestelling na 3 werkdagen nog niet is ontvangen.

Bestelling niet ontvangen?

Charme Mode doet er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling netjes en op tijd word bezorgt onder andere door een track&trace code mee te zenden. Toch kan er altijd iets misgaan. Heeft u uw bestelling niet ontvangen binnen de gestelde levertijd dan vragen wij u om contact met ons op te nemen : 

Telefoon: 0174-422343 
E-mail:   klantenservice@charmemode.nl

Kunnen wij uw bestelling niet afleveren?

Als uw bestelling niet afgeleverd kan worden om welke reden dan ook, ontvangt u een herinnering van de postbezorger, met de mogelijkheid het pakket op te halen bij een Postnl vestiging bij u in de buurt. 

Wanneer het pakket niet opgehaald wordt bij het afhaalpunt, is Charme Mode gerechtigd om €6,95 in rekening te brengen voor de retourzending van uw bestelling naar Charme Mode. (Uw pakket blijft drie weken bij het afhaalpunt liggen om opgehaald te worden.) 

Kijk voor meer informatie op www.postnl.nl